Какво да направите, ако имате трудност с натрупването на мускулна маса

Няма мъж, който да не иска хубаво оформено тяло, да изглежда добре и да го забелязват.

Но понякога става така, че при повечето мъже колкото и да здраво да тренират, за да правят мускули и трупат мускулна маса, ефект при тях няма. Това означава, че или гените ви са такива или просто метаболизма ви е такъв и затова имате трудност с натрупването на мускулна маса. В по-голямата част от случаите този проблем се дължи на много бързия метаболизъм – при него колкото повече се яде, той толкова по-бърз става.

43
Хората, които качват трудно мускулна маса обикновено не могат да качат килограми лесно дори и след тренировки в залата и обилно ядене през целия ден. Някои от трениращите споделят, че ако се опитвате да натрупате повече чиста мускулна маса е необходимо да поправите вредните си навици – независимо дали става въпрос за тренировките или за яденето.

Резултатите от едно скорошно проучване показват, че тренировките помагат да се отърсим от депресията. Това означава, че казваме „Сбогом” на лошото настроение и дните без самочувствие. Когато е ренировката ни са включени силови упражнения, ние харесваме тялото си повече. Това най-вероятно се дължи на факта, че ефектът от упражненията за сила е много по-видим от кардио ефекта. Освен това тренировките помагат да заздравите костите си. След определена възраст тялото губи способността си да произвежда спонтанно костно вещество, а един от най-добрите начини за изграждане на костна плътност са тренировките за сила.

Изследването показва и че хората, които тренират за сила, значително намаляват риска от сърдечни болести. Упражненията намаляват кръвното налягане и повишават нивото на добрия холестерол. Също така тези тренировки за 4 седмици намаляват с 43% болката в колената на хора, страдащи от остеоартрит. Участниците споделят, че са подобрили способността си да се движат свободно с 44%, тъй като мускулите около колената им значително укрепнали.

При тренировка, качващите трудно трябва да се ограничават с определен брой упражнения и повторенията на всяка серия не трябва да надвишават 10. Дори е хубаво да правят повече комплексни упражнения, които натоварват по няколко мускула едновременно и да не се увличат в изолиращите упражнения. Ако вие се смятате за трудно качващ мускулна маса, вземете под внимание това. Определено трябва да се направят повече промени в тренировъчната ви програма, а може да използвате помощта на Anavor. Той ще ви помогне бързо и лесно, като може да трансформира физиката ви посредством увеличението й само с чиста мускулна маса.  Дори в комбинация с правилните тренировки и хранене, ще можете да постигнете здраво и релефно тяло, което да изглежда наистина добре.

Автор: Plami

Сподели
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

14 − 11 =