Грешки, които допускаш при тренировка

Чувстваш ли, че вместо да се вталяваш, се случва точно обратното, въпреки упражненията?

Ето няколко грешки, които вероятно допускаш във фитнеса:

1. Тренираш на гладен стомах – Тялото ти се нуждае от въглехидрати, за да има енергия.

Такива са: гликогена и глюкозата.  (Когато нуждите от глюкоза в клетките и организма се повишат, например при физическа работа, започва разграждането на гликогена и освобождаването на глюкоза в клетките, а оттам и в кръвта на човешкия организъм.) Така че, ако намалиш въглехидратите, ще започнеш да изгаряш мускулна маса, вместо мазнини и ще се измориш по-бързо. Ако не си гладна, изпий чаша плодов сок или енергийна напитка вместо храна. Трябва да си готова да тренираш веднага след това, но ако решиш да хапнеш, изчакай поне половин час , а след обилно хранене- поне два часа.

2. Пропускаш загряване или разтягане – Мисли за загрявката ( бавно тичане, което да подготви сърцето ти за тренировка) като за любовна игра, а разтягането приеми като гушкане.

Всяко от тях е важна част за цялостното  преживяване. По същия начин  и твоята тренировка няма да е ефективна и продуктивна без загряване и разтягане.

3. Правиш едни и същи упражнения всеки път – Тялото ти притежава така наречената адаптация , което означава, че ако тренираш на  едни и същи уреди всеки път, то ще се приспособи и ще изгаряш по-малко енергия.

Тялото свиква с рутината. Но ако сменяш упражненията,организмът  ти ще изисква повече от мозъка и мускулите ти да се приспособи към упражненията  и така ще изгаряш повече калории и ще тренираш по-продуктивно.

4. Мислиш си, че само с коремни преси ще постигнеш ефект – За да изглежда корема ти като на супермоделите, първо е необходима диета, после  кардио упражнения  и накрая упражнения за корем.

За да намалиш дебелината, трябва да намалиш калориите. А  за да превърнеш мазнините в мускули, е необходимо повече време на колелото или пътеката. Само тогава пресите ще вършат работа.

5. Спираш тренировките ако гърдите ти намалеят – Всяка жена складира мазнините на различни места в тялото си.

Когато тренираш, първо започваш да намаляваш мазнините от тези места. Ако гориш калории, е нормално да гориш мазнините и от гърдите си също. Обаче и мазнините от дупето  намаляват!Кое е по-важното за теб?

Източник: cosmopolitan.bg

Автор: Plami

Сподели
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

14 + 4 =