11 съвета за всеки ден, които ще ви помогнат да отслабнете без диети

Край на глада и изтощителните тренировки.

Упражненията играят важна роля в процеса на отслабване, храната също! Ето защо, ако искате да постигнете резултати и да ги задържите не е достатъчно само да се убивате от тренировки в залата.

Гладът и строгите диети също няма да запазят формите ви за дълго. Нужно е да промените целия си начин на живот и макар ада ви звучи много страшно, всъщност не е така. Просто спазвайте следните съвети всеки ден!

1. Променете начина си на мислене
Когато си кажете, че някоя храна е забранена, мозъкът ви веднага започва да копнее именно за нея. Колко време може да издържите на изкушението? Спрете да мислите за забраните и жертвите, а се настройте така, че всичко ви е позволено.

2. Заложете на „чистите” храни
Сменете преработените продукти със сурови. Те не само са по-питателни и полезни, а и често по-вкусни.

3. Наблегнете на пълнозърнестите храни
Богатите на фибри продукти ви държат сити, помагат на перисталтиката и са в голяма помощ при отслабването.

4. Киселото мляко е най-добрият ви приятел
Когато пригладнеете, хапвайте от него, а също така го използвайте вместо сметана при различни сосове.

5. Яжте въглехидрати сутрин
Те са важни за тялото, тъй като му осигуряват необходимата енергия Не ги изключвайте от менюто си, но ги консумирайте основно сутрин.

6. Овкусявайте салатата си умно
Без да осъзнавате, поглъщате много калории в сосовете към своите салати. Заменете олиото със зехтин, сметаната с кисело мляко, а ако добавите и люто, ще засилите метаболизма си.

7. Край с пърженето
Не само,че затормозява храносмилането, но и е много мазно и калорично. Печете, варете, запарвайте!

8. Изключете газираното
И то е източник на много калории и химикали и консерванти.

9. Пийте кафето и чая си без захар
Заменете ги с мед, стевия или друг подсладител.

10. Гответе по една порция
Така няма да се изкушите да преядете.

11. Малко глад не вреди
Никога не ставайте от масата напълно заситени. Яжте бавно, за да има време стомахът да обработи храната и да изпрати сигнал до мозъка, че сте се нахранили. Достатъчно е да потушите глада, но да усещате, че в корема ви има място и за още нещо.

Източник: tialoto.bg

Автор: Plami

Сподели
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

9 − one =