10 начина да изглеждаш по-добре гола

Подготовката за лятното ти тяло сигурно е в разгара си. Следващите съвети няма да заместят тренировките, но със сигурност ще дадат бърз резултат. Освен това, изпълнението им е по-забавно от правенето на коремни преси.

Начини да подобриш фигурата си:

1. Направи си „скучна“ закуска
Когато хората ядат едно и също нещо за закуска (или за обяд и вечеря), след 5 дни започват да консумират 100 калории по-малко от обикновено, сочи проучване, публикувано в Американския журнал по здравословно хранене. Препоръчваме ти овесени ядки или протеинов шейк.

2. „Изтрий“ целулита
30 минути преди да си облечеш банския, натъркай старателно местата, където имаш целулит с леко влажна кърпа, луфа или скраб с по-груби частици. Дразнението, което причиняваш на кожата води до приток на вода в горните й слоеве и малките „дупчици“ се запълват в следващите няколко часа.

3. Тичай по-бързо
Следващият път, когато тренираш на бягащата пътечка, добави 30-секунден спринт на всяка минута и половина тичане с нормално темпо. Включването на тези мини спринтове ще те накара да изгориш повече калории.

4. Пробвай nude педикюр
Неутралният цвят на ноктите визуално прави краката да изглеждат по-дълги и съответно слаби. Вземи си лак, без блестящи частици с цвета на кожата ти или един тон по-светъл.

5. Заеми се с лицеви опори
Трицепсите са най-големите мускули на ръцете ти – колкото по-тренирани са, толкова по-добре ще изглеждаш. А най-доброто упражнение за оформянето им са добрите стари лицеви опори.

6. Спри да си правиш бразилска кола-маска
За 90% от жените окосмяването на интимната зона, оформено като триъгълник стои най-добре. Но формата трябва да е пропорционална. Като правило, колкото по-широки са бедрата ти, толкова по-дълга трябва да е „хипотенузата“ на триъгълника.

7. Замени солта с водорасли
Водораслите ламинария, познати още като морско зеле са супер алтернатива на морската сол. Докато в 1 с.л. сол се съдържат близо 7000 грама натрий (който те кара да задържаш вода и да се подуваш), в същото количество водорасли има една 100 грама.

8. Повдигни дупето
Ако ходиш на спрей кабина за придобиване на изкуствен тен, помоли да ти пръснат от средството за почерняване и под дупето. По този начин то ще изглежда по-повдигнато от обикновено. Мажеш се сама с автобронзант? Нанеси втори слой точно под сгъвката на дупето и 8 сантиметра надолу по протежението на краката.

9. Научи какво са бърпита
Упражнението, наречено бърпи тренира сърцето, ръцете, краката и корема. Застани клекнала, с длани на пода. Изтегли двата крака назад, докато не заемеш позиция като за лицеви опори. После свий краката към корема и скочи рязко нагоре. Правенето на бърпита по 90 секунди всяка сутрин ще ти помогне да заякнеш значително.

10. Ограничи яденето и пиенето – временно
Помисли за едноседмичен хранителен план, който ще даде светкавични резултати, без да е прекалено стриктен. Седем дни преди почивката, спри алкохола. Пет дни преди – глутена (защото предизвиква задържане на вода). Два дни преди – забрави за млечните продукти.

Автор: Plami

Сподели
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

20 + seventeen =

е Кода от Картинката..